duminică, 20 septembrie 2009

evolutie

       Varsta si dezvoltarea gandirii au adus cu sine forme noi, armonia a inceput sa aiba substrat iar ideile au ineput sa fie mult mai clar aduse in realitate. De curand am mai terminat 2 lampi si aceasta arta s-a dovedit demna de numele EGGART. 
       Daca pana acum existau indoieli in privinta identitatii, aceste doua modele le-au risipit, atat numele cat si mottoul exprima ceea ce, de la bun inceput, am vrut sa aduc la viata. Astazi eggart traieste in mintea mea, in lucrarile mele, este alaturi de mine constant iar grija cu care ma straduiesc sa ii asigur un viitor se regaseste in fiecare idée pe care o aduc in dimensiunea reala. 
       Numele meu este Bogdan, am 22 ani si aceasta este povestea eggart, ea va continua, de acum incolo, aici iar aceia ce vor sa ajute sau vor sa intre in posesia unei lucrari unice pot fi siguri ca vor fi inclusi in aceasta calatorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu